SMM xidməti

SMM XİDMETİ

SMM xidmeti - Sosial Media, markaların əhəmiyyətinin gündən-günə artdığı və bu sektora ciddi investisiyaların yatırıldığı bir sahədir. Bu gün SMM ən təsirli marketinq fəaliyyətlərinin keçirildiyi platformalar arasındadır. Sosial Media Marketinqi, bir məhsul və ya xidmətin sosial media şəbəkələrində tanıdılması, reklam edilməsi, marka mövcudluğunun artırılması və s. əməliyyatların həyata keçirildiyi bir marketinq metodudur. Başqa sözlə, sosial media platformaları vasitəsi ilə edilən bütün marketinq strategiyalarına smm xidmeti deyilir.

SMM prosesi zamanı istifadə edilən əsas sosial şəbəkələr.

  • Facebook

 

  • İnstagram

 

  • Twitter

 

  • LinkedIn

 

  • YouTube

 

  • Pinterest

 

Markaların bu marketinq metoduna üstünlük verməsinin ən əsas səbəblərindən biri, ənənəvi marketinqdə hədəf auditoriyanı tamamilə əldə etmək mümkün olmaması və ya daha baha başa gəlməsidir. Bununla birlikdə, sosial media düzgün hədəf auditoriyasına və daha az büdcəsi olan daha çox insanla ünsiyyətə imkan verir. Başqa bir vacib səbəb isə bu xidmətin iki tərəfli qarşılıqlı əlaqəni təmin etməsi və bu prosesin qısa müddət ərzində baş verməsidir. Məsələn, bir məhsul və ya xidmətlə bağlı mənfi vəziyyət yaranmışdır. İstehlakçının bu şikayəti markanın sosial media hesabları vasitəsi ilə çatdırması və markanın bu şikayəti qısa müddətdə həll etməsi onu mümkün bir problemdən qoruya bilər, həm də hər iki tərəf üçün rahatlıq və vaxt qənaətini təmin edə bilər. Bu səbəbdən smm xidmeti bir çox müəssisənin onlayn dünyada tanıdılması üçün olduqca uyğun bir vasitədir.

 

Sosial media marketinqi vasitəsilə:

 

  • Sadiq istifadəçi kütləsi toplamaq;

 

  • Minimum büdcə ilə maksimal satış əldə etmək;

 

  • Sayta daxil olan istifadəçi sayını artırmaq;

 

  • Daha operativ xidmət göstərmək

 

mümkündür.

Sosial Media Marketinq Strategiyaları

Bir markanın sosial media marketinq strategiyasında müvəffəqiyyətli olması çox vacibdir. Bununla birlikdə, markalar sosial media marketinqi edərkən potensiallarından tam istifadə etmirlər. Bir çox marka izləyicilərin sayını və yazıları bəyənməyini müvəffəqiyyət hesab edir. Lakin bir markanın etibarlılığı bundan çox daha vacibdir.

1) Məqsədlərinizi təyin edin.

​​​​​​Markanızın harada olmaq istədiyi və sosial media marketinqində hansı mövqe sərgiləmək istədiyi, hədəf auditoriyasının kim olacağı və istədiyi hədəf auditoriyanın demoqrafik məlumatları kimi markanın bütün məqsədlərini öncədən araşdırmaq və təyin etmək lazımdır.

2) Sosial Media kanallarınızı seçin.

Sosial media platformalarının sayı olduqca çoxdur. Bir markanın bütün platformalarda olması çox çətindir. Bu səbəbdən smm xidmeti zamanı sosial media platformaları müəyyən edilmiş hədəfə görə seçilməlidir.

3) Müxtəlif məzmun strategiyaları yaradın.

​​​​​​Markanızın videolarını, tədbirlərini, seminarlarını və marka hekayənizi izah etdiyiniz məzmunlar yaradın. Bu strategiya digər markalardan fərqlənməyə və daha çox qarşılıqlı əlaqə qurmağa imkan verəcək.

4) Sosial Media Büdcəsi yaradın.

İstər orqanik, istərsə də reklamla dəstəklənən məzmunlar hazırladığınız zaman marka tanınmasını artırmaq, yeni müştərilərlə əlaqə qurmaq və sadiqliyinizi təmin etmək istəyirsinizsə, müəyyən bir büdcə ayırmalısınız.

 
 
 
 

5) Plan qurun.

​​​​​​SMM xidmeti zamanı həftəlik, aylıq planlar yaradın. Görüntünü, məzmunu və hətta məzmunu paylaşacağınız zamanı öncədən müəyyən edir. Bu, irəlidə daha yaxşı inkişafa və professionallığa imkan verir. Xüsusi hallar üçün necə reaksiya göstərəcəyinizi də planlama vasitəsilə müəyyən edə bilərsiniz. 

 

Son olaraq, SMM prosesinin nə qədər effektiv olduğunu aşağıdaki diaqramdan izləyə bilərsiniz.

Facebook

Facebook bu gün ən çox istifadə edilən sosial şəbəkələrdən biridir. 4 Fevral 2004 -cü ildə Mark Zuckerberg tərəfindən quruldu. İlk olaraq Harvard Universitetində təhsil alan tələbələr üçün qurulan Facebook, zamanla Boston ətrafındakı məktəblərə və qısa müddətdə bütün əraziyə yayıldı.

 

11 Sentyabr 2006 -cı ildə açılan Facebook, 31 Avqust 2013 tarixində aparılan statistikaya görə dünyanın ən çox daxil olunan 2 -ci saytı olaraq təyin edildi. Saytı ən çox istifadə edən ölkələr ABŞ, Misir, Panama, Norveç, Türkiyə və Avstraliyadır. İndi isə ən çox verilən suallardan birisini cavablandıraq: Facebook sosial şəbəkəsində SMM xidmeti nə dərəcədə aktual istifadə olunur?

 

Fotoşəkillər: Bu funksiya ilə istifadəçilər dostlarını və özlərini etiketləyərək öz aralarında fotoşəkillərini təqdim etmək imkanı qazanırlar. Bəzi məxfilik problemləri səbəbiylə Facebook, fotoşəkillərə baxmaq üçün bəzi məhdudiyyətlər tətbiq etdi. 2007 -ci ilin avqust ayına olan məlumata görə, Facebook-dakı fotoşəkillərin sayı 31,31 milyard idi. İstifadəçi sayı ilə birlikdə qiymətləndirildikdə, adam başına 31 fotoşəkil nəzərə çarpır. Facebook-a yüklənən fotoşəkillər hər kəs tərəfindən görülə bilər, ancaq istədiyiniz istifadəçilər tərəfindən baxılması və ya heç bir istifadəçi tərəfindən görülməməsi kimi seçimlərlə birlikdə lazımi düzəlişlər etməklə də düzəldilə bilər.

 

Hədiyyələr: Facebook tərəfindən 2007-ci ilin fevral ayında tətbiq olunan bir funksiyadır. Bu funksiya ilə istifadəçilər bir-birlərinə müxtəlif kiçik ikonlardan hazırlanmış hədiyyələr göndərə bilərlər. İstifadəçilər, Apple dizayneri Susan Kare tərəfindən hazırlanan bu nişanları özəl və ya açıq şəkildə vermək imkanına malikdirlər. İstəyirsinizsə, istifadəçilər hədiyyələrini profillərində də göstərə bilərlər. İstifadəçilər hesablarını açdıqda pulsuz hədiyyə vermək hüququna malikdirlər. Bu mərhələdən sonra hədiyyələr 1 dollara alınır. SMM xidmeti haqqında daha ətraflı məlumat əldə etmək üçün WebCoder.az saytına müraciət edə bilərsiniz.

 

Hadisələr: Bu funksiya istifadəçilərə tədbir və hadisələri öncədən bildirmək imkanı verdi. Bir çox doğum günü, toy, avtoqraf kimi tədbirlər bu funksiya sayəsində çox asanlıqla elan edilə bilər.

 

Video: Video funksiyası ilə Facebook istifadəçiləri YouTube və oxşar saytlardan bir-birlərinə video göndərə bilər, həm də video kameralarla şəkillər çəkə və şəxsi mesajlarla birlikdə mesaj olaraq göndərə bilərlər.

 

Tətbiqlər: 24 May 2007 -ci ildən etibarən Facebook Platform adlı infrastruktur, proqramçılara Facebook ilə interaktiv olaraq tətbiqlər yaratmağa imkan verdi. Bu tətbiqlər Facebook API ilə asanlıqla inkişaf etdirilə bilər. 11 oktyabr 2007-ci il tarixinə əsasən Facebook -da 5500-dən çox tətbiq var.

İnstagram

Instagram sosial şəbəkəsində SMM xidmeti haqqında daha çox məlumat əldə etmək istəyirsinizsə, bu 30 məlumatı nəzərdən keçirməyiniz faydalıdır.

 

  • Instagram 2019 -cu il üçün aylıq aktiv istifadəçilərinin sayını 1 milyarda çatdırdı.

 

  • Instagram ilk dəfə iPhone tətbiqi olaraq 2010 -cu ildə debüt etdi. Bir ayda 1 milyon istifadəçiyə çatan Instagram, silikon vadisinin sevimlisinə çevrilməyi bacardı. Çünki o dövrdə şirkətlərin Foursquare və Twitter -in 1 milyon istifadəçiyə çatması 2 il çəkdi.

 

  • Ən çox baxılan hekayələrin 33 faizi müəssisələrə aiddir.

 

  • 200 milyon Instagram istifadəçisi hər gün ən az bir iş profilini ziyarət edir. İnstagram hesablarının 80% -i bir işi izləyir.

 

  • İnstaqramda 25 milyon müəssisə var.

 

  • Alexa, İnstagramı dünyanın ən populyar 13 -cü veb saytı olaraq təyin etdi.

 

  • İnstaqramın 100 milyard dollar dəyərində olduğu təxmin edilir.

 

  • Facebook 2012 -ci ildə İnstaqramı 1 milyard dollara satın aldı və bu satınalma SMM xidmeti sahəsində daha çox aktivliyə səbəb oldu.

 

  • 2019 -cu ildə İnstaqramda ən çox izlənilən hesablar:

 

  • İnstagram: 311 milyon izləyicisi

 

  • Cristiano Ronaldo: 181 milyon izləyicisi

 

  • Ariana Grande: 163 milyon izləyicisi

 

  • Selena Gomez: 155 milyon izləyicisi

 

  • Kylie Jenner: 144 milyon izləyicisi

 

  • İnstaqramın ən çox bəyəndiyi şəkil ağ fonda bir yumurtadır. 2018 -ci ildə İnstaqramın ən çox bəyənilən fotoşəkili olan Kylie Jennerin yazısını üstələyən bu yumurta Hulu tərəfindən marketinq strategiyası olaraq istifadə edildi.

 

  • İnstagram yazılarının 89,5 faizi İnstagram filtri əlavə edilmədən paylaşılır. Bununla birlikdə istifadəçilərin filtr əlavə etmək üçün üçüncü tərəf tətbiqlərini seçə biləcəyini xatırlataq.

 

  • Clarendon, filtrelenen Instagram yazıları arasında ən populyar filtrdir, ardından Juno, Ludwig, Lark və Gingham gəlir. Bu fontlar SMM xidmeti zamanı olduqca aktiv istifadə olunur.

 

  • 2019 -cu ildə İnstaqramda ən çox istifadə edilən hashtag #lovedır. Üstəlik, bu hashtagın uzun müddətdir zirvədə olduğunu söyləmək mümkündür.

 

  • İyun ayında LGBTI+ Qürur Ayı qeyd etmələri zamanı İnstagram, Qürur Ayına aid hashtaglardan istifadə edənlərin hekayə dairələrini göy qurşağı rəngləri ilə bəzəmişdi.

 

  • 2013-cü ildə Twitterin Vine məhsulu ilə rəqabət aparmaq üçün 15 saniyəlik video xüsusiyyətini İnstagram platformasına gətirdi. Xüsusiyyətin yayımlanmasının ilk 24 saatında platformaya 5 milyon video yükləndi. Hal-hazırda İnstaqramın ən populyar xüsusiyyəti 60 saniyəlik video yükləyə bilən Instagram Hekayələridir.

 

  • İnstagram tətbiqinin qurucuları Kevin Systrom və Mike Krieger Stanfordda oxuyarkən tanış olublar. İkili yeni layihələrlə maraqlanmaq istədiklərini bildirərək keçən il şirkətdən tamamilə ayrıldı.

 

  • Adam Mosseri hazırda İnstaqramda liderdir. Mosseri 10 ildən çoxdur ki, İnstagramın ana şirkəti olan Facebook -da işləyir və İnstagramın mühəndisliyinə, məhsuluna və əməliyyatlarına nəzarət edir.

TikTok

TikTok, istifadəçilərin vacib anlarını qısa videolar olaraq paylaşdıqları bir platformadır. Bu platformada SMM xidmeti olduqca aktual istifadə olunur. Azərbaycanda və dünyada milyonlarla istifadəçisi olan TikTok həm telefonda, həm də kompüterdə istifadə edilə bilər. Beləliklə, Tik Tok nədir? Tik Tok-dan necə istifadə etmək olar?

 

TikTok milyonlarla insan tərəfindən yüzlərlə vizual və səs effektli qısa videolar çəkməyə imkan verən bir sosial şəbəkə tətbiqi olaraq istifadə olunur. İstəyirsinizsə, bacarıqlarınızı TikTok -da çəkdiyiniz söhbət, klip və ya videolar ilə yayımlaya bilərsiniz. Son illərin ən çox yüklənən tətbiqlərindən biri olmağı bacaran TikTok, hələ də istifadə etməyənlər üçün maraq doğurur. Bəs TikTok nədir və necə istifadə olunur?

 

TikTok Nədir?
 

TikTok, iOS və Android versiyaları olan bir sosial paylaşım xidmətidir. TikTok ilə fotoşəkilləri, videoları, musiqiləri, mövcud yerinizi və ya qısa bir video olaraq düşünə biləcəyiniz hər şeyi paylaşa bilərsiniz.

 

Tik Tok daxilində və ya Facebook, Instagram və Twitter kimi digər sosial şəbəkələrdə çəkdiyiniz qısa videoları paylaşa bilərsiniz. Bu sosial şəbəkə tətbiqi ilə yalnız çəkdiyiniz videoları deyil, digər istifadəçilər tərəfindən paylaşılan videoları da izləyə bilərsiniz. Siz də TikTok sosial şəbəkəsində SMM xidmeti ilə daha çox istifadəçi kütləsinə sahib ola bilərsiniz.

SMM xidməti