SMM Nədir?

SMM Nedir - İnternet istifadəçilərinin 80% -nin ən az bir sosial media mühitində aktiv olduğunu bilirsinizmi? Dünyanın demək olar ki, hər yerinə mobil cihazların və yüksək sürətli internetin istifadəsi nisbətinin artması ilə sosial media istifadə nisbətində əhəmiyyətli dərəcədə artım baş verdi və hal-hazırda bu xidməti təqdim edən şirkətlər dünyanın ən böyük şirkətlərindən biridir.

 

Milyardlarla insanın fəal şəkildə istifadə etdiyi sosial media mühitini marketinq ehtiyacları üçün istifadə edə bilərikmi? Qısaca, Sosial Media Marketinqi nədir? Sosial media ilə satışlarımızı necə artıra bilərik? Bütün bu suallara SMM Nedir bloq yazımızda cavab tapa bilərsiniz.

 

Sosial Mediada Marka İdarəçiliyi

 

Sosial media sahəsində həyata keçirilən bütün reklam və marketinq fəaliyyətləri sosial media marketinqi olaraq təyin olunur. Burada vurğulanması lazım olan yeganə amil, reklam marketinq ilə sinonim deyil, marketinq reklamında içərisinə daxil olduğu geniş bir fəaliyyət sahəsidir. Marketinq fəaliyyətləri ödənişli reklamlardan başqa fərqli üsullarla da həyata keçirilə bilir. Sosial media platformalarında hesab açmaq bilindiyi kimi ödənişsizdir.

 

Hər kəs və hər bir qurum bu platformalarda hesab açaraq istifadəçilərə daxil ola bilər. Fərdi hesablar və sosial media hesablarının eyni dizaynla hazırlanması bir o qədər tövsiyyə olunan deyil. Bu hesabların vizual dizaynlarından tutmuş yazılarının vizual və mətn məzmununa qədər hər bir detal diqqətlə idarə olunmalı və marka tanıtımı fəaliyyətləri daxilində fəaliyyətlər həyata keçirilməlidir. SMM nedir mövzusu haqqında araşdırma edərkən, bu kimi amilləri nəzərə almaq, daha uğurlu marketinq strategiyasının yaradılması üçün vacibdir.

 

Sosial Mediada Müştəri Münasibətlərinin İdarə Edilməsi

 

Sosial media marketinqinin üstünlüklərindən biri də müştərilərlə dərhal və birbaşa ünsiyyət qurmaqdır. Məsələn, Twitter hesabı olan bir təşkilat, müştəri şikayət və bildirişlərinə dərhal cavab verməklə digər müştərilərdən etibar qazana bilər. Bu üsul ictimai açıqlamalar və elanlar üçün də istifadə edilə bilər. Əgər siz də SMM xidmeti ilə bağlı axtarış edirsinizsə, bunun üçün WebCoder şirkətinə müraciət edə bilərsiniz.

 

  • Facebook

 

  • İnstagram

 

  • Linkedin

 

  • Twitter

 

  • TikTok

 

Statistikalara əsasən, dünyada:

 

  • 4.66 milyard internet istifadəçisi mövcuddur ki, bu da dünya nüfuzunun 59%-ni;

 

  • 4.20 milyard sosial media istifadəçisi mövcuddur ki, bu da dünya nüfuzunun 53%-ni;

 

  • 5.22 milyard mobil istifadəçisi mövcuddur ki, bu da dünya nüfusunun 66%-ni təşkil edir.

 

Bu diaqramda dünyada 2021-ci il tarixində ən çox istifadə olunan sosial media şəbəkələrini görə bilərsiniz.

SMM- Nedir-1

 

Sosial mediada istifadəçi qazanma strategiyaları

 

Sosial media hesabları könüllü olaraq izlənilən hesablardır. Unudulmamalıdır ki, korporativ hesabların sosial media fenomenləri qədər izləyicisi olmayacaq və bu hesabların effektivliyi digər istifadəçilər tərəfindən mənfi və cari və ümumi mövzuları əhatə etməyəcək.

 

Bu nöqtədə, peşəkar şəkildə idarə olunan hesabların effektivliyi reklamlarla artırıla bilər. SMM nedir yazıb internetdə axtarış etdiyiniz təqdirdə ehtiyaclarınıza uyğun bir çox məlumatları əldə edə bilərsiniz.

 

Sosial Media Reklam İdarəçiliyi

 

Sosial media hesablarını standartlara uyğun idarə edən şirkətlər, platformaların təqdim etdiyi reklam vasitələrindən istifadə edərək onları sosial şəbəkələrdə izləməyən istifadəçilərlə də ünsiyyət qura bilərlər. Sosial Media Marketinqi prosesini həyata keçirərkən xərc baxımından diqqətdə saxlanılması lazım olan fəaliyyət ilk olaraq reklamdır. Peşəkar reklam qrupları ilə işləmək, doğru nümunəni seçmək, uyğun şəkildə reklam etmək və təsir yaratmaq üçün doğru yanaşmadır.

SMM Nədir?