SMM Menecer

SMM menecer iş növünün var olduğunu illər öncə bir çoxları bilmirdi. Bir neçə il öncəsi mobil telefonumuzdan yalnız mesaj yazmaq və ünsiyyət qurmaq üçün istifadə etdiyimiz zamanlar idi. Sonra, qəflətən, həyatımızın bir çox sahəsində ist. Sonra işlər necə inkişaf etdi, texnologiya ifadə etdiyimiz bir texnologiya meydana çıxdı - İnternet.

 

Son illərdə bu yenilik həyatımıza o qədər daxil olub ki, artıq həyatı onsuz təsəvvür etmək mümkün deyil. Bu isə öz növbəsində sosial medianın aktivliyinə və marketinqin bu sahədə də inkişafına təkan verdi. Sosial şəbəkələrdə müəssisə, şirkət və ya fərdlərin reklam strategiyasını quran və idarə edən şəxslərə SMM menecer deyilir.
 

Sosial media mütəxəssisinin nə olduğunu daha ətraflı müəyyənləşdirək. Sosial media mütəxəssisi, marka tanınmasını artırmaqdan və marketinq fəaliyyətlərini inkişaf etdirməkdən məsul olan şəxsə verilən addır. Sosial media mütəxəssisinin satışları artırmaq üçün strategiya planlaşdırma, tətbiq etmə və izləmə kimi vəzifələri də var. Aşağıdakı bir neçə maddədə sosial media mütəxəssisinin iş təsvirini ümumiləşdirək. SMM menecer iş növünün vəzifə və məsuliyyətləri, şübhəsiz ki, markaların istəklərinə görə bir -birindən ayrılacaq, ancaq ümumi bir iş təsviri verəriksə, aşağıdakıları qeyd edə bilərik.
 

  • Gündəlik olaraq şəkillər və videolar hazırlamaq, redaktə etmək, əlavə etmək və nəşr etmək;

 

  • İstifadəçi kütləsini araşdırılmaq, müqayisə və təhlil etmək. Bütün bunlar çərçivəsində, xüsusilə kütləni formalaşdırmaqla bir sosial media strategiyası formalaşdırılmaq və həyata keçirilmək;

 

  • Hər an aktual olmaq və sosial mediadan gələn rəy və təklifləri cavablandırmaq;

 

  • Lazım olduqda düzəlişlər etmək, mənfi xəbərlərlə bağlı açıqlamalar vermək;

 

  • Marka hesablarını idarə etmək, kompaniyalar təşkil etmək və beləliklə sosial media hesablarına daxil olmanı artırmaq;

 

  • Böhran idarəetməsini yaxşı idarə etmək.

 

SMM menecer nə edir?

 

Qısaca deyə bilərik ki, yuxarıda göstərilənlər sosial media mütəxəssisinin vəzifə təlimatlarından yalnız bir neçəsidir. Bütün marka və şirkətlərin sosial medianın gücü ilə sürət qazandığı bu dövrdə işin yükünün daha çox sosial media mütəxəssisinin üzərinə düşdüyünü söyləmək mümkündür. Bu şəraitdə sosial media mütəxəssisini tək bir iş təsviri ilə məhdudlaşdırmaq mümkün deyil. Sosial media mütəxəssisinin yalnız bir kontent paylaşmaq vəzifəsi yoxdur. Marka strategiyaları yaratmaq və bir mənada markanın "virtual səsi" olmaq baxımından smm menecer çox əhəmiyyətli bir mövqedədir. 
 

Sosial media mütəxəssisi həmçinin peşəkar bir müşahidəçi olmalıdır. Sosial media satın alma davranışını hərtərəfli müşahidə etməli və bütün strategiyalarını hazırlayarkən düşünməli olduğu maddələrə riayət etməlidir. Yuxarıda qeyd etdiyimiz kimi, bu peşə sahibi yaxşı bir böhran meneceri də olmalıdır. Müştəri şikayətindən tutmuş ən sensasiyalı skandallara qədər hər vəziyyətdə böhranı sakit idarə etməlidir. Qurumu və ya markanı bu böhrandan ən az zərərlə xilas etmək də məsuliyyət daşıyır. Lazımi elanları ictimaiyyətə çatdırmaq da smm menecer vakansiyasının əsas vəzifələrindəndir.
 

Necə sosial media mütəxəssisi olmaq olar?

 

Sosial Media Marketinqi adlı bir universitet ixtisası yoxdur, lakin bəzi fakultələrin alt şöbələrində sosial media ilə bağlı dərslər var. Məsələn, ünsiyyət fakültələri adı altında xidmət edən fakültələr sosial media təcrübəsi üçün lazım olan biliklərin ilkin addımlarından biridir. Sosial media sertifikatı proqramları ilə sosial media haqqında məlumat əldə edə və sosial media mütəxəssisi olmaq yolunda irəliləyiş əldə edə bilərsiniz. Əvvəlcə təcrübəçi sosial media mütəxəssisi olaraq başlaya və zamanla qazandığınız bilik və təcrübənin işığında smm menecer olaraq işləməyə davam edə bilərsiniz.

SMM Menecer