RƏQİBLƏRİNİZ MARKA ÜÇÜN NİYƏ FAYDALIDIR?

Marketinq kimi rəqabətin sıx olduğu bir vaxta, şirkətinizin uğurlarını artırmaq üçün yalnız öz məlumatlarınızdan yararlanmanız yetərli olmaya bilər. Rəqiblərinizin həyata keçirdiyi kampaniyalar və layihələrdən hər zaman xəbərdar olmalısınız.

Həyata keçirilən bir layihənin uğurunu ölçmək üçün əlinizdə əvvəldən təyin etdiyiniz hədəflər və statistikalar olmalıdır. Ancaq rəqabət mühitində, bu statistikaya sahib olmanız  hər zaman qəti bir müvəffəqiyyət əldə etməniz mənasını vermir. Müvəffəqiyyət meyarları həm şirkətiniz hədəflərinə  həm də bazarın tələblərinə cavab verməlidir. Bazarı yaxından izləmənin ən yaxşı yolu isə öz şirkətinizi tanımağa ayırdığınız vaxt qədər eyni sahədə aktiv olan digər şirkətləri də izləməkdir. Rəqiblərinizin performanslarıyla yaxın bir əlaqə halında olmaq, reklamlarınızla tutmağa çalışdığınız kütlənin istəklərini və ehtiyaclarını görməniz üçün yaxşı bir yoldur. Bir-birinə yaxın sahələrdə iki məhsul və ya xidmətin hədəf kütləsi də oxşar olacaq.

Əgər yeni  bir marka yaradırsınızsa, bu o deməkdir ki yəni  təsirli bir web saytı da yaratma mərhələsindəsiniz. Bu vəziyyətdə rəqiblərinizin web saytlarını və satışlarını araşdırmaq sizin üçün bir təcrübə olacaq. Lazımlı məlumatları yığdıqdan sonra isə öz web saytınızı istifadəçi təcrübəsindən yararlanacaq bir şəkildə yaratmanız sizin üçün heç də çətin olmayacaq.

İngiltərədə müəssisə şagirdlərinə ən yaxın 5 rəqibinin e-mail marketinq zəncirlərinə daxil olmaları istənilir. Gələn e-mail qutularını hər açdıqlarında rəqiblərinin adını görmək şagirdlərə cazibədar gəlməsə belə,müəyyən bir vaxtdan sonra onları daha yaradıcı olmağa sövq edir.

Təsirli bir rəqib analizi üçün isə soruşulması lazım olan 4 ədəd sual mövcuddur:

Hansı sahələrdə yaşayırsınız?

Marka sahəsini deyil, müştərilərinizin xoşlarına gələ biləcək bənzər hər sahəni nəzərdə saxlamalısınız. Məsələn, əgər konsert və musiqi proqramları təşkil edən bir fəaliyyət şirkəti varsa, teatr fəaliyyətləridə rəqib olaraq nəzərə alınmalıdır.

Rəqibləriniz kimlərdir?

Bu mərhələdə isə özünüzə obyektiv bir dünyagörüşü ilə yanaşmalı və şirkətinizə ən yaxın 4 və ya 5 markanı rəqib seçməlisiniz.

Müştəriləriniz kimlərdir?

Müştəri kriteryaları yaşa görə, təhsil səviyyəsinə görə və bir çox element nəzərə alınaraq edilə bilər. Bu suala cavab verərkən isə həm sizin məhsulunuzu həm də rəqibinizin məhsullarından faydalanan istifadəçiləri düşünməlisiniz.

Müvəffəqiyyət meyarları nələrdir?

Müvəffəqiyyət meyarları, marka tanınmışlığını artırmaq və ya satışları çoxaltmaq ola bilər. Hər iki ehtimalda da əvvəldən təyin olunmuş bir hədəfinizin olması strateji planlaşdırma etmənizi asanlaşdıracaq və rəqiblərinizdən əldə edəcəyiniz məlumatların nələr olduğunu dəqiqləşdirəcəkdir.

RƏQİBLƏRİNİZ MARKA ÜÇÜN NİYƏ FAYDALIDIR?