SEÇİLƏN REKLAM YARATMAQ!

Texnologiya inkişafları nəticəsində artan rabitə vasitələrinin gün keçdikcə çeşitlənməsi və yayılması bərabərində ünsiyyət atəşi anlayışını gətirdi. Olan müştərilərini qoruya bilmək, müştəri potensialını artırmaq, markanın tanınmasını artırmaq və istehlakçıların zehinində müsbət mövqelər meydana gətirməyi məqsəd qoyan markalar, reklam ünsiyyəti atəşinə məruz qalan istehlakçılarına ən sürətli yoldan və ən təsirli şəkildə çatmanın yollarını axtarmağa başladı. Bu da reklamda necə fərqlilik yaradılır suallarını ortaya çıxardı. Bu məqaləmizdəseçilən reklam nədir? Necə yaradılır? Suallarının cavablarını axtarmağa çalışacağıq.2013-ci ildə təhsil düşərgəsi çərçivəsində dinləmə şansı tapdığım Haluk Sicimoğlu '' Case for Creativity "başlığı altında yaradıcılığı Türkiyənin ən əfsanə reklamlarını ələ alaraq izah etmişdi. Söhbətinə fərq yaratma missiyası içərisindəki sektorun monotonluqdan sıyrılmasını məqsəd qoyan bir işdən danışaraq başladı. Araşdırmaya ilk olaraq hər kəsin xatırladığı 50 reklamlık bir siyahı yaradılaraq başlanıb. Türkiyə daxilində 500 adamla görüşülüb  və insanlar 50 reklam arasından bəyəndiklərini seçiblər. Son olaraq ortaya əfsanə 20 reklam çıxıb. Daha sonra bu seçilən əfsanə 20 reklam müəyyən çərçivədə araşdırılıb.Ortaya reklamda fərq yaratmanızı təmin edəcək bu nəticələr çıxıb:

  1. Səmimiyyət
  2. Təsiredici şüar
  3. Cəsarət
  4. Reallıq
  5. Musiqi
  6. Həssaslıq

Reklam formalaşdırmaqda müəyyən düsturların olduğuna inanmasaq da bəzi duyğuların illər keçsə də dəyişmədiyini və insanlara təsirini görə bilərik.

SEÇİLƏN REKLAM YARATMAQ!