Texniki SEO analizi necə edilir?

Veb saytların effektiv şəkildə istifadəsi üçün SEO bu gün ən vacib işlərdən biridir. Texniki SEO analizini necə etmək olar? Bu blogda texniki SEO analiz prosesləri haqqında məlumat verəcəyik. Texniki SEO veb saytların həm daxili, həm də saytdan kənar təhlilini apararaq axtarış sisteminin optimallaşdırılmasının həyata keçirilməsidir. Veb sayt üçün SEO araşdırmalarına başlamazdan əvvəl saytın işləmə sistemini və çatışmazlıqlarını müəyyən etmək lazımdır. Bəzi saytlar üçün proqram təminatı tərtib edilərkən, bəziləri üçün uyğun məzmun hazırlanaraq saytların səmərəliliyi artırıla bilər.

 

Texniki SEO Analizi

Texniki SEO analizi və auditləri həyata keçirərkən nəzərə alınmalı bir neçə addımlar var. Ediləcək analizin əsasını sayt daxili və sayt xarici təhlillər və rəqib şirkət analizi təşkil edir. Bu mərhələlərdə düzgün qərarlar versəniz, işiniz asanlaşacaq. Texniki analizlə axtarış motorlarının alqoritmlərinə uyğun üsullar hazırlaya və internet saytında lazımsız spamların qarşısını ala bilərsiniz. Spamların sayı artdıqca veb sayta giriş daha da məhdudlaşdırılacaq. Texniki SEO analizlərindən bəziləri aşağıda göstərilmişdir:

 

Skan etmə

SEO analizinin ən mühüm mərhələsi skan prosesidir. Texniki SEO işinə başlamazdan əvvəl vebsayt olduğu kimi skan edilməlidir. Skan analizi ilə saytdakı lazımsız açar sözlər, pozulmuş linklər, uyğun olmayan vizuallar, başlıq problemləri, qırıq linklər, dublikat məzmun və lazımsız plaginlər aşkar edilir. Bu kimi səhvlər veb saytda daimi problemlər yaradır və traffiki azaldır. Bu səhvləri düzəltmək üçün isə SEO işləri aparılmalıdır.

 

Sayt versiyası

Əgər siz veb saytınızda yenilənmə işləri görmüsünüzsə və yeni bir versiya hazırlamısınızsa, versiyalar arasında fərq yaratmalısınız. Əks təqdirdə axtarış motoru görünüşdə heç bir fərqi olmayan versiyaları ayırd edə və hansı görünüşün yeni versiya olduğunu anlaya bilməyəcək. Edəcəyiniz dəyişikliklər SEO araşdırmalarında istədiyiniz uğurun daha tez əldə olunmasına imkan yaradacaq. Bundan əlavə, hətta saytın link ünvanında istifadə edilən "https" və "http" fərqləri də saytların qəbulunda mühüm rolu var. Sui-istifadə SEO işində uğura təsir edəcək.

 

Saytdan kənar analizlər

Veb saytların yenilənməsini və davamlı olaraq izlənilməsini təmin edən proseslər saytdan kənar işlərdən ibarətdir. Veb saytdakı məzmun sayt daxilində olsa da, sosial media hesabları, reklamlar və geri bağlantılar saytdan kənar təhlil mövzularını təşkil edir.

Veb saytlara backlinklərin verilməsi, SEO üçün vacib mərhələdir. Fərqli saytlardan keçidlərin əldə edilməsi müxtəlif saytlardan gələnlərin saytınıza yönəlməsini təmin edəcək. Ziyarətçi sayını artırmaq üçün hansı işlərin ediləcəyinə qərar vermək, ancaq düzgün analiz işləri aparıldıqdan sonra mümkündür. Edilən analizlər nəticəsində səhvlərin qısa müddətdə aşkarlanması vaxtınızı və maliyyə itkilərinizi azaldacaq. Texniki SEO işləri peşəkar şəkildə aparılarsa, saytınızın traffiki və reytinqi artacaq.

 

Rəqib analizi

SEO işləri üçün eyni sektorda olan şirkətlərin veb saytlarını analiz etmək çox vacibdir. Təhlilinizdə rəqiblərinizin çatışmazlıqlarını görə və bunları öz veb saytınızda təkmilləşdirə bilərsiniz. Rəqib analizi ilə texniki SEO-ya üstünlük verə bilərsiniz. Ediləcək analizdə rəqib firmanın veb saytının dizaynlarını araşdıra, sosial media hesablarının fəaliyyətlərini görə, məzmun analizi edə bilərsiniz. Rəqiblərinizin məhsullar üçün açar sözlərinin effektivliyini araşdıraraq, öz saytınızda daha effektiv açar sözlərin istifadə edə bilərsiniz. Rəqib analizi ilə eyni bazardakı şirkətlərdən bir addım öndə ola bilərsiniz.

 

Analizlərin yekunlaşdırılması

Veb saytınız nə qədər faydalı və uyğun məzmunda olarsa, hədəf auditoriyanıza bir o qədər yaxın olarsınız. SEO-ya bütün analiz nəticələrini gördükdən və nəticələr üzərində qiymətləndirmələr etdikdən sonra başlaya bilərsiniz. Analizin düzgün aparılması, nəticələrin və sayt strukturunun üst-üstə düşməsi vacib amildir. Yanlış təhlillər yanlış tədqiqatlara və düzgün olmayan bəzi hissələrin zədələnməsinə səbəb ola bilər. Natamam və ya səhv analiz hesabatları faydasız və vaxt itkisidir. Bütün yekun analizin ayrıca hesabatı hədəfin müəyyənləşdirilməsini asanlaşdıracaq. Səhv edildiyini düşündüyünüz analizləri nəzərdən keçirməli, lazım gələrsə analizləri yenidən etməlisiniz. Bu üsul nöqsanlarınızın düzgün müəyyən edilməsinə və görülən işlərdə uğur qazanmağınıza səbəb olacaqdır.

Texniki SEO analizi necə edilir?