Sayt hazırlamaq

Sayt hazırlamaq

Sayt hazirlamaq - Dünyada 4 milyarddan çox insanın internet istifadəçisi olduğunu bilirik. Bu günlərdə, istər mobil, istərsə də masaüstündə demək olar ki, hər kəs internetə qoşulmuş bir cihazdan istifadə edir. Bu o deməkdir ki, işinizi rəqəmsal dünyaya daşımamısınızsa, bir çox potensial müştərini itirirsiniz. İşinizdən və yerinizdən asılı olmayaraq, bir veb sayt sahibi olmaq, 21-ci əsrin tələblərindən birisinə çevrilib.

 

Veb saytla məhsullarınızı və ya xidmətlərinizi onlayn olaraq sata, sektorunuzda yeniliklər edə, işiniz üçün potensial müştərilər tapa, mövcud müştərilərinizlə əlaqələri artıra və markanızı tanıtma şansını əldə edə bilərsiniz.

 

Bu məqalədə keyfiyyətli bir veb sayt hazirlamaq üçün bilməniz lazım olan hər şeydən - əldə edilə bilən hədəflərdən,  istifadəçilərin və axtarış sistemlərinin sevəcəyi məzmunla zəngin bir veb sayt yaratmağa qədər lazım olan bütün amillərə nəzər salacağıq. Həmçinin bu məqalədə veb saytınızdakı hədəflərə çatmanığınıza kömək edəcək vasitələr təqdim edəcəyik. Veb saytınızın maksimum həcmdə işləməsini təmin etmək üçün məqaləni sonadək oxuyun. Saytlarin hazirlanmasi ən səmərəli qiymətlərlə Webcoder.az saytında.

 

Web saytınızı daha effektiv bir hala gətirmək üçün ilk öncə diqqət edilməli və düşünülməli olan 4 amilə nəzər salaq:

 

  • 1. Veb saytınızı planlaşdırın.

 

  • 2. Veb saytınızı dizayn edin - bunu özünüz edəcəksiniz, yoxsa başqasından yardım alacaqsınız?

 

  • 3. Mükəmməl məzmunlar hazırlayın.

 

  • 4. SEO optimizasiyası ilə axtarış sistemlərində daha ön cərgələrdən görünün.

Veb saytınızı planlaşdırın

Sayt hazirlamaq prosesindən əvvəl, son nəticədə uğur əldə etmək üçün bir plan hazırlamalısınız. Hal-hazırda fiziki bir mağazanız olsa belə, işinizi onlayn dünyaya daşımaq bir qədər araşdırma tələb edir. Onlayn dünyaya qədəm qoymaq istəyirsinizsə, əvvəlcə məqsədinizi müəyyənləşdirməlisiniz. "Onlayn satmaq istəyirəm" və ya "veb sayt istəyirəm" demək kifayət deyil. Bunun əvəzinə özünüzə sual verin: "Veb saytımın işim üçün nə etməsini istəyirəm?" Bəlkə də məqsədiniz gəlir əldə etmək və ya aylıq istifadəçiləri cəlb etməkdir. Bu suallara cavabınız nə olursa olsun, veb saytınızın ümumi markanızla uyğunlaşdığından əmin olun.

 

Ölçülə bilən, əldə edilə bilən hədəflər təyin etmək şirkətinizin uğurlarını izləməyə imkan verir. "Birinci ilin sonunadək 1 milyon Twitter təqibçisinə sahib olmaq istəyirəm" demək əvəzinə, prosesi rüblük seqmentlərə bölün (və bəlkə də daha kiçik saydan başlayaraq cəhd edin).

 

Sayt hazirlamaq üçün haradan başlayacağınıza əmin deyilsiniz? Unutmamalı olduğunuz bir neçə şey:

 

  • Məqsədlərinizin mümkün qədər real olsun.

 

  • Onları yaxşı təsvir etdiyinizə əmin olun.

 

  • Onları iş missiyanıza uyğunlaşdırın.

 

  • Onların ölçülə biləcəyinə əmin olun.

 

  • Hər hədəf üçün vaxt məhdudiyyəti (dead line) təyin edin.

 

Buradaki məqsəd sizi məhdudlaşdırmaq və ya yormaq deyil, nəticədə böyük xəyal qurmaq yaxşıdır. Bununla birlikdə, xəyallarınızı reallaşdırmaq üçün uyğun bir platforma yaratmadan əvvəl özünüzə iddialı hədəflər qoysanız, hədəfə çatmadığınız zaman ruhdan düşmə riskiniz var. Unutmayın, bu veb saytınızı milyardlarla internet istifadəçisi qarşısında işinizi qurmaq üçün qurursunuz. Hədəflərinizi əvvəlcədən müəyyənləşdirmək istifadəçilər ilə əlaqəni asanlaşdırır.

Hədəf auditoriyanızı müəyyənləşdirin

3 milyard internet istifadəçisinə xitab etmək çox yaxşı səslənsə də, bir qədər real deyil. Bu üç milyard istifadəçi, zövqləri tamamilə dəyişkən və bənzərsiz fərdlərdir. Bu səbəbdən bazarınızdakı işinizə uyğun gələn insanları hədəf almanız daha yaxşıdır. Sayt hazirlamaq prosesində onlayn varlığınızı möhkəmləndirmək, potensial müştərilərinizlə daha yaxşı əlaqə qurmaq üçün son dərəcə vacibdir.

 

İnternetin sonsuz gücünü nəzərə alsaq, dünyanın istənilən yerində yaşayan insanların potensial müştəri mövqeyində olması qaçılmazdır. Bu səbəbdən qlobal müştəri potensialını əldə etmək istəyən hər bir iş, uğurlu bir veb saytı sayəsində rəqəmsal dünyada bir filiala sahib ola bilər. Kirayə və kadr xərcləri kimi xərcləri azaltmaqla yanaşı istehlakçılara əhəmiyyətli üstünlüklər verən bu saytlara maraq gündən -günə artmağa davam edir. Əsas veb sayt növlərindən bəziləri aşağıdakı kimi sıralanmışdır:

 

  • Online Satış Saytları

 

  • Xəbər Saytları

 

  • Oyun Saytları

 

  • Reklam xarakterli saytlar

 

  • Blog Saytları

 

  • Korporativ saytlar

 

  • Şəxsi saytlar

 

  • Sosial paylaşım saytları

 

  • Forum Saytları

 

Sayt hazirlamaq ilə bağlı ən vacib amillərdən birisi, sayta daxil edilən kontenlərin son dərəcə keyfiyyətli və bənzərsiz, təkrarlanmamış olmasıdır. Yaşadığımız əsri "İnternet Əsri" olaraq qəbul edənlərə haqq qazandıracaq xüsusiyyətlərə sahib olan inkişaf edən texnologiyalar, hər cür sərhədləri ortadan qaldıraraq məsafələri yaxınlaşdırır. İstər fərdi olsun, istərsə də korporativ dəyərə malik olan şəxslər, indi rəqəmsal dünyada öz yerlərini tuta bilərlər və öz təşviqatlarını və fikirlərini geniş kütlələrə çatdıra bilərlər və bu, xüsusilə ticarət üçün qazanclarını müsbət əks etdirəcək üstünlüklərə çevrilir.

Sayt hazırlamaq