VEB SAYT DİZAYNI EDƏRKƏN NƏ ÜÇÜN İSDİFADƏÇİ TƏCRÜBƏSİNDƏN YARARLANILIR?

Marka üçün veb dizayn edərkən diqqət edilməsi lazım olan ən əhəmiyyətli ünsür istifadəçi təcrübəsidir. Estetik görünüşlü və məlumat mərkəzli dizaynlar artıq gedərək klasikləşərkən isdifadəçilerin sadiq müştərilərə çevrilmələrinə səbəb olur.

Bəs istifadəçi təcrübəsi nədir?

UX (User Experience) olaraq  bilinən istifadəçi təcrübəsi, artıq veb saytı dizaynının əsası halına gəlmişdir. Rəqəmsallığın yayıldığı illərdə dizaynerlərin yönəldiyi yeganə faktoru, veb saytların markaları ön plana çıxarmaqla diqqət çəkməsi idi. İstifadəçilərin internet ilə yeni tanış olduqları bir dövrdə bu təbii ki haqlı bir yanaşma idi. Ancaq indiki vaxtda internet istifadəçilərin sayı milyonları keçmiş və faydalana biləcəkləri veb saytlarının sayı da bununla doğru mütənasib olaraq artmaqdadır. Bu artım isə bir müştərinin diqqətini ilk 5 saniyə içində çəkməyi bacara bilməzsə, müştərinin rahatlıqla eyni xidməti verən başqa bir sayta keçid edə biləcək olduğu mənasını verir. Bu səbəblə, rəqəmsal dünyanın yeni tələbləri uyğunlaşmanı təmin etmək üçün bir veb sayt hazırlayarkən diqqət yetirməniz lazım olan ilk ünsür saytın dizaynı olacaq. Məzmunların keyfiyyəti isə dizayn qədər əhəmiyyətli olması ilə birlikdə istifadəçilərin diqqətini çəkəcək ana faktor olmadığı üçün dizayndan sonra gəlməlidir. Daha yaxşı ifadə etmiş olsaq, dizayn müştərini sizə çəkəcək, məzmunlar isə müştərinin saytınız üzərində qalmasını təmin edəcək.

İstifadəçi təcrübəli bir veb saytının soruşduğu üç sual var:

• Bu veb səhifəsi mənə qiymətli məlumatlar  təmin edirmi?

• Bu veb səhifəsindən istifadə kifayət qədər asandırmı?

• Bu veb səhifəsindən istifadə kifayət qədər əyləncəlidirmi?

İstifadəçi təcrübəsini nəzərə alaraq hazırlanmış bir veb saytının bu üç suala da cavabı 'Bəli' olmalıdır.

İstifadəçi təcrübəsi anlayışını həyatımıza Dr. Donald Norman gətirmişdir. Dr. Normanın dizayn dünyasına qazandırdığı bir digər anlayış isə “İstifadəçi Yönümlü Məhsul Dizaynı” olmuşdur.

Dizayn vaxtı özünüzə soruşmanız lazım olan sual isə 'Bunu etmədiyimdə sayt hər hansı bir şəkildə təsirlənəcəkmi? olmalıdır. Əgər bu suala cavabınız 'Xeyr' isə sizə təklifimiz onu dərhal aradan götürmənizdir.Sadəlik müştərini çəkmək üçün hər zaman ən yaxşı yoldur.               

 

İstifadəçi Təcrübəsinin 7 Əhəmiyyətli Nöqtəsi

 

• Qarşılıqlı Ünsiyyət - Əgər istifadəçilər sizdən faydalandıqlarını hiss edirsə onlar da sizə fayda təmin etmək istəyəcəklər. Bu təsiri yaratmaq üçün müraciət edilən üsullara nümunə olaraq satılan bir kitabın bir hissəsinin sayt üzərindən oxunmasını göstərmək olar.

• Bağlılıq - Əgər müştərilərinizi həmin prosesə daxil etsəniz sizə olan bağlılıqları artacaq. İstədiyiniz bir suala müştərinin cavab verməsini təmin edərək və ya bu kimi vasitələr ilə onları aktiv bir hala gətirə bilərsiniz.

• Sosial Sübut - Musiqi xidməti verən platformalarda ən çox bəyənilən mahnıların ən çox endirilən mahnılar olduğu təsbit edilmişdir; çünki ortalama bir insanın fikri 'Bu mahnı çox yüklənildisə gözəl olmalıdır.' şəklində olacaq.

• Tanınmışlar - İstehlakçı bilinən bir mənbədən təsirlənir və tez-tez ona müraciət edir. Məşhur və etibarlı bir simanın markanızda iştirak etməsi istehlakçıların üzərində müsbət bir təsir buraxacaqdır.

• Nadirlik - Bilet satışı edən saytlarda, "Az qalıb 'etiketi qoyulan biletlərin satışında əhəmiyyətli bir artım müşahidə edilmişdir.

• Çərçivələmək - Çərçivə metodu, markalar tərəfindən tez-tez müraciət edilən olduqca təsirli bir üsuldur. Əgər önə çıxarmaq istədiyiniz yeni bir məhsul mövcudursa onun yanına bahalı və ya ucuz başqa məhsul qoymaqla satmaq istədiyiniz məhsulu daha cazibədar bir hala gətirə bilərsiniz.

• Cəzb Etmək–Saytın ən əhəmiyyətli düyməsini digər hissələrinə görə daha diqqət çəkən bir rəng ilə boyamalısınız. Ümumiyyətlə açıq rənglər müştərinin yorulmasını və saytın qarışıq görünməsini əngəlləyir.

 

Proyektinizə başlamağa hazırsınız?

Niyə bir fincan çay içmək üçün bizə qoşulmursunuz? Söhbət etmək və ya proyekt haqqında ideyalarınıza qulaq asmaq bizə xoşdur.

Əlaqə