MARKA FACİƏSİ

SEGA: Video oyun nəhənginin adı olaraq İtalyan dilində “mastürbasiya” mənasına gəlir.

MITSUBISHI: Pajero adlı modelin adı İspan dilində "mastürbasiya” mənasına gəlir.

VICKS: Alman dilində Vicks, 'F' hərfi ilə oxunduğu üçün “sex” mənasını verən bir tələffüzlə səslənir.

ROLLS ROYCE: Yeni modeli Mist alman dilində “Heyvan Peyini” mənasını verir.

TOYOTA: Fiera modeli Porto Riqoda “çirkin yaşlı qadın” mənasında istifadə edilir.

Umbro: Zyklon adı verilən ayaqqabısı, 2.Dünya Müharibəsində istifadə edilən qazın adıdır.

FORD: Pinto modeli, Portuqaliya dilində “kişi cinsiyyət orqanı” mənasınındadır.

COLGATE: Fransada satışa çıxardığı diş pastası modeli “Cue” eyni zamandan Fransanın ən çox satan porno jurnalının adıdır.

HARLEM SAVİNGS BANK OF NEW YORK: Şirkət boyüyərək həm Harlemin həm də New Yorkdan kənarda şöbələr də açdı. Adlarını səhv qoyduqlarını anlayınca 10 milyon dollarlıq əlavə xərclə bank adını Apple Banka çevirdi.

BEKO: Rus dilindən tərcüməsi yüngül qadın mənasını verir.

FAKİR: Almanların sənaye və ev tipi təmizlik maşınlarının markası olan "FAKİR" Türk dilində kasıb mənasını verir.

GÖTZEN: Alman əsilli hipermarket "Götzen" sizcə hansı səbəbdən Türkiyədə və ya ölkəmizdə bazara girə bilmədi?

Sonradan düzəldilmiş bəzi böyük firmaların adları da var. Bunun nümunələri aşağıdadır.

1) General Motors, İngilis dilində ulduz mənasını verməkdə olan "Nova" adına sahib avtomobili, Latın Amerikada eyni adla istifadə etmək istədi. Ancaq İspan dilində"No va", "getməyən, gəzməyən" mənasını verməkdə idi.

2) Coca Cola firması, "Coca Cola Diet" olan məhsulunu, İtalyan və Alman dilində "Diet" sözünün bir xəstəliyi andırması səbəbiylə, "Coca Cola Light" olaraq Amerikadan başqa digər bazarlarında dəyişdirdi.

3) İngiltərədəki Mars firması, Marathon adlı məhsulunun adını Snickers olaraq dəyişdirmək üçün illərcə düşündü. Çünki tələffüz bənzərliyi olan "knickers" sözü qadın alt paltarları mənasını verirdi.

4) Bic firmasının sahibi Marcel Bich, Bich qələmlərinin adı İngilis dilində pis qadın mənasına gəlməsi səbəbiylə "H" hərfini çıxartdı.

5) Perrierin məşhur Fransız içkisi olan Pschitt, İngilis dilində tələffüz edilincə iştah qaçıran bir mənaya gəlir.

6) Etiket dizaynında rənglərin qlobal bazda istifadəsini düşününcə də diqqət etməmiz lazım olan əhəmiyyətli yerli və beyəlxalq anlayışlar mövcuddur. Məsələn, ağ rəng Yaponiyada ölümü xatırladır, yaşıl rəng Səudiyyə Ərəbistanında olduqca sevilir.

Proyektinizə başlamağa hazırsınız?

Niyə bir fincan çay içmək üçün bizə qoşulmursunuz? Söhbət etmək və ya proyekt haqqında ideyalarınıza qulaq asmaq bizə xoşdur.

Əlaqə