SEM VƏ SEO ARASINDAKI FƏRQLƏR

Əgər rəqəmsal marketinq və ya rəqəmsal sahələr ilə maraqlanırsınızsa, SEO və SEM anlayışları ilə tanış olmalısınız. SEM ve SEO optimizasiyasından faydalanmaq, marka web saytında paylaşmalarda olarkən, paylaşımlarınızı, rəqiblərinizin web saytlarının önünə keçməsinə və sizə daha çox müştəri qazandırmasına köməkçi olacaqdır.

SEO nədir?

SEO, daha əvvəl saytımızda bəhs etdiyimiz kimi Search Engine Optimization (Axtarış Mühərriki Optimizasiyası) sözünün qısaltmasıdır. İstifadəçilərin 95% -i axtarış mühərriklərinin ilk səhifəsində çıxan nəticələrə yönəlirlər, bu səbəblə öz veb saytınızı yaxşı bir SEO köməyi ilə ilk çıxan nəticələrdən biri halına gətirməniz, saytın üstünlüyünü daha çox artıracaqdır. Google üçün şərhimiz lazım olsa, Google müəyyən mövzu içində yazılmış bütün nəticələri yığaraq, web saytlarını etibarlılığına və məşhurluğuna görə qruplara ayırır. Bu vəziyyətdə, etibarlı saytlar üzərində sizin saytınızın linki paylaşılaraq,Googlenin algoritmasında daha qiymətli görünəcək və ilk səhifələrdə görünmə ehtimalı artacaq. Google, nəticə sıralamasına qərar verərkən yalnız, o biri saytlardan əldə edilən link sayına deyil, linklərin paylaşıldığı saytların etibarlılığınada diqqət edər. Bu sistem, Larry Page-an tərəfindən yaradılmış və onun şərəfinə PageRank olaraq adlandırılmışdır.

Bu səbəblə web saytınız həm istifadəçiləri cəzb edəcək, hem de Google'ın PageRank qanununa uyğun gələcəkdir. Web saytınızın davamlı müştərilər tərəfindən seçilməsi  üçün ən uğurlu yollardan biri də istifadəçi təcrübəsidir.

SEO çalışması üçün vacib olan 3 qayda var.

 

• Mövzular

• URL (Linklər)

• Doğru məlumatlar

 

SEM Nədir?

Sem isə Search Engine Marketing (Axtarış Mühərriki Marketinqi ) kimi istifadə edilən bir termindir . SEM-də ən az SEO qədər vacibdir.

SEM adətən axtarış, yükləmə (upload) web sayıtlarının,axtarış mühərrikləri nəticəsində içərisində mövqeləndirilməsi üçün istifadə olunur.

Markanız ve reklamını etmək istədiyiniz sahə ilə bağlı edilən axtarışlarda ən çox hansı sözlərin və ifadələrin işlədildiyini müəyyənləşdirib, bu axtarışlarda web saytınızın axtarış və ya ekran reklamlarının ön plana çıxmasını təmin edə bilərsiniz.Yəni SEM, SEO'nun əksinə olaraq markanız,edəcəyiniz bir reklam yerindədir. Google Adwords'da olduğu kimi SEM də hər klikləyəndə, ayrılan reklam büdcəsindən, kəlmənin populyarlığına görə müəyyən bir məbləğ tələb edir.

 

Web  saytınız və müştəri sayınız üçün vacib olan bu iki tətbiq arasındakı fərqləri qısaca nəzərdən keçirsək, SEO əldə etməniz üçün web saytınızda gərçəkləşdirdiyiniz kiçik əlavələr, SEM isə ödənişli marka reklamlarıdır demək mümkündür.

 

 

Proyektinizə başlamağa hazırsınız?

Niyə bir fincan çay içmək üçün bizə qoşulmursunuz? Söhbət etmək və ya proyekt haqqında ideyalarınıza qulaq asmaq bizə xoşdur.

Əlaqə